dilluns, 22 de febrer del 2010

FOTOS carrossa del "P4 fly"

21 comentaris:

  1. LA PRIMERA FOTO ÉS DEL NOU9.
    http://www.el9nou.cat/imatge2.php?galeria=510&fotonum=4

    ResponElimina
  2. Hola nois!!! ja veig que la noche us confunde!!! hi ha unes ganes de gresca....que no es van esgotar el dissabte a la rua.!!! La memòria USB portàtil, a partir d'ara abreujada "pen-drive", no crec que sigui problema, hi ha més gent que en té i jo mateix en tinc dos o tres pero cadascuna de poca memòria, com la gent anirà passant les fotos poc a poc no crec que fagi falta omplir-los tots a la vegada. Podem anar-ho volcant a l'ordinador fins al moment d¡final de la posada en comú. Caldrà veure com es fa el montatge i a on. Bé, desitjo que ningú més agafi les "pases gàstriques" que purulen pel poble. Atenció a xurrupar segons què i de quí!!! Seguim en contacte !!!

    ResponElimina
  3. Steve estic de pasa gastrica , ve estem tota la familia , quin rotllo ,si arraplego al virus el liquido . Pares si teniu els nens amb la pasa no els porteu a escola ;gràcies a tots per avançat ja que tots sabeu que aquestes coses es pasen ràpid d´uns a altres i mes els nens , no passa res per tenir-los 4 dies a casa , gràcies, gràcies i gràcies .

    ResponElimina
  4. BON DIA NOIS, sembla que la panxeta ja esta millor un éxit, que tal , que semblaria fer una mi i quedada el divendres a la Raureda, els que ho visualitzeu estaria be que ho comentessiu, el motiu comentar com ha anat el carnestoltes i quines activitats mes s´han d´organitzar.

    ResponElimina
  5. Hola, a tothom. Per favor quin ridícul!!!
    ..."una associació de pares de P4...van sorgir moltes idees i vàrem decidir fer una cosa que poguessim muntar en un matí..." mira que es poden dir coses i solament vaig dir aixó!!! Coi de directe!! haurien de haber-me deixat repetir la pressa!! Ara, prohibit enfotresen de mi a ningú!! que per lo menys jo vaig aanr a parlar , que la resta us ho miraveu i ji,ji, jo,jo. I algú que te un nom que comença per Ra i acava per mon, anava purulan cula abeja maya petr darrera meu, foten sabotatge a la micro entrevista...ja et val nano!!...si no fos per que tens unes flors tant fresques i guapes!!!.
    Bé , ara la pregunta: que algú ho ha pogut gravar???? demaneu a altre pares i mares si us plau. Apa a fer nones que ja és mitja nit. Fins demà. bona nit i tapat, que demà és dijous!
    Estic com un llum...

    ResponElimina
  6. Hola Cesc i Ramon. L'últim acudit que m'han explicat. (per cert cesc, me l'ha dit el teu sogre !)
    -Diu que és un asenyora que entra en un forn de pa i demana: "deme dos funcionarios, por favor"
    -La dependenta li respon: "¿perdone, como dice?"
    -La Sra.:"si, que me de dos funcionarios. Dos barras de esas de alli arriba"
    -La dependenta: "¡Ahhh, querrà decir dos baguetes?"
    -la Sra. : "Pues eso es lo que he dicho"...

    Jua, Jua, Jua, em trenco de riure!!!! Quina gràcia que em fa !!!!

    Apa a pencar, pencos, no sigueu més baguetes que jo!

    ResponElimina
  7. Ostres que bons els dos acudits ,Steve , amb el primer vaig riure ahir a les 8 de la nit i avui al mati aquest , ets un comic genial, per cert jo et veig una vena go-go i una comediant, jo crec que hauries d´explotar mes aquestes dues venes.Per cert ahir et varem telefonar per felicitar-te, per l´acudit de la carrossa i no ens vas contestar,veig que l´Anna t´ho va agraïr sobradament, ais l´amour l´amourrrr .
    Be carinyo et deixo que avui estic gelós d´ella ja veig que l´estimes mes que a mi, sniff snifff, Xescccccccccccc pasa´m el "pen" ara que l´Steve ja no m´estima juajuajua

    ResponElimina
  8. Hola gent, perdoneu la meva "absència", aquest dies he anat molt enfeinat a la feina i no m'he pogut conectar. Jo si que vaig veure el reportatge del 9TV, en relació a l'entrevista a l'Esteve, no faré cap comentari, no cal, ara si el que no sabia es que ja haviem creat l'Associacio de P4. Hem d'anar a firmar algun document? Qui és el president i el vocals? Je, je. També vaig veure un impresentable que saltava davant la càmera, no sabeu pas qui era? Portava una perruca blava. Fins demà.

    ResponElimina
  9. Bon dia, como estan ustedeeeees???
    hola companys, es confirma que hi ha trobada aquest vespre a la Roureda, a les 22:00 hores per fer-la petar una mica??
    Doncs, Cesc, si que vaig dir associació de pares P4, però es que la resta no vasreu dir res!! i com molt bé vas veure, altres fan el borinot.

    Ara l'últim acudit:
    Un noi morito es trova al Pujol a l'època de President i li diu que que pot fer per integrar-se a Catalunya.
    En Pujol li diu que hauria de parlar i escriure correctament el català per començar i després que quan fagi això que el vagi a veure de nou.
    Pasa el temps i el morito apren català i escriu correctament el català amb nivell de C oficial. Va veure de nou a en Pujol i li explica que ja parla i escriu en català.
    En Pujol orgullós del fet li diu que ara l'ajudarà a buscar feina , però que per acavar d'arrodonir el canvi ara tindrà un nom català!!
    El morito orgulló li demana dir-se com ell, Jordi!!. I així fou. Oficialment se licanvia el nom.
    El morito molt content va a casa aexplicar-ho al seu pare i aquest en sentir-ho el que fa és fotre-li un parell de osties que el tiren per terra.
    El morito desconsolat i plorant a llagrima viva baixa al carrer i s'aseu a l borera a plorar.
    Passa n home i li pregunta que li passa, i el moro li respon:
    "mira tan sols fa una hora que sóc català i ja tinc problemes amb els moros!!"

    ResponElimina
  10. JA,JA,JA aquesta secció d´acudits cada dia m´agrada mes Steve ens alegres cada dia el mati.
    Si jo també vaig veure un impresentable, que en veure una càmara es tornava boig, i no només això que s´emportava per davant la pobre Laia amb tanta euforia.
    Es confirma avui a les 21:30 a la Raureda que sinó es fa molt tard.
    Temes a tractar:
    - Valoració del Carnestoltes
    - Que es va fer amb el material de la carrossa
    - Organització de la calçotada
    - Organització de la butifarrada
    - Alguna excursió en familia que es pugui fer:
    -Caminadeta al pantà de Santa Fe (son 20 min de cainadeta, hi ha bancs per dinar)
    - Caminadeta al Volcà Cruscat
    - Caminadeta a la Fageda d´en Jordà
    - Cingles de Tavertet

    ResponElimina
  11. Ramón, la última imatge que es veu al reportatge del 9TV és d'un pare molt responsable empenyen un cotxet amb una criatura (no com d'altres que fan el boig quan veueu la càmeres de TV). Sabeu qui és aquest tros de Pare?
    Per cert, no sabia que tinguessim una agenda tant plena pel vespre. Fins després.

    ResponElimina
  12. Ahir vaig sentir un acudit graciós:
    Sabeu perquè els funcionaris no creuen en Déu ,
    perquè diuen que és impossible que hi hagi algú que visqui millor que ells juajuajua . Bon dia Steve, bon dia Xesc, com va anar el diumenge de iaietes , bon menjar, moltes anècdotes , segur que si; be ja hi ha algunes persones apuntades a l´excursió això pinta interessant.Recordeu que divendre torna a haver-hi reunió:a les 21,30 a la Raureda.Això que ,Steve amb lo be que varem estar a casa teva quina mandra anar a la Raureda.Que tal Xesc per la Raureda, encara hi son tots els arbres, i les fulles?;vas fer l´excrsió en carromato?.

    ResponElimina
  13. Bon dia nois, enm sembla que el cap de setmana el tindrem una mica "xungo". No sé si cal dria ajornar la sortida...Com fagi fred i plogui una mica hi haura families que no voldran ni sortir de casa ni per anar al restaurant a dinar! Si algú té una tieta a les monges clarisses, que vagi a dur-li un bon grapat d'ous per intercedir amb Sant Pere i que aquest ens dongui un dia seré i clar per fer la sortida el diumenge!!
    En seguim parlant, fins ara. Avui sóc breu pq tinc feina!! -Un funcionari treballant??? MIRACLE, MIRACLE !!!
    Apa sigue bons nois i fins al vespre a correr!!

    ResponElimina
  14. Steve avui han dit que hi ha un anticicló que amb una mica de sort allunya la borrasca, viam si estem de sort; les families prefereixen anar a dinar que la caminada.Hauria de pasar un inspector cada setmana ja veurias tu si treballarien els funcionaris, l´altre dia la Laia nerviosa amb l´ inspector, aquesta setmana ejem ejem tambe algú, amb l´ inspector aviat ho acabaria jo.

    ResponElimina
  15. EEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, senyors això ja comença a ser MONOTEMATIC i m´avorreix ,o sigui que em permetre el luxe de canviar el nom del blog, per blog d´en Ramon, sapigueu Xesc i Steve que esteu EXPULSATS i els altres prohibida l´entrada al blog.

    ResponElimina
  16. que dius, cariiiiiinyoooo!!! no em fagis fora a mi, tota la culpa fou del cha-cha-cha! Fes fora al Xesc, però no a mi!!!!
    Et prometo que tornaré a escriure diariament. Et faré reiure com abans. Desitjaràs veure que de bon matí ja tens un correu meu esperant que tot ple d'il·lusió el llegeixis mentres fas fora les restes de mandra a la rebotiga de Manlleu...
    Que et sembla si tot plegat ho parlem sopant i dinant demà , estimat meu?? per cert xatet he modificat el nom del Blog...

    ResponElimina
  17. JAJAJA m´ha agradat el nom del blog si senyor, això demà ho podrem celebrar tot regat d´un bon vi, estic d´acord , per cert si diumenge neva potser serà el moment de muntar la comuna que diu l´Anna,perquè com quedem sitiats estarem moooolts dies juntets, ara que .... no agafarà gelos l´Anna jajaja . Tens raò estarem toooot el cap de setmana juntets, diu que el "rose"fa el carinyo.Viam aquest vespre temes a tractar:
    CALÇOTADA!!!!!
    quants serem ?
    qui compra els calçots
    qui compra la carn
    qui fa la salsa
    hi ha prou taules i cadires
    qui porta la llenya i quan
    a quina hora comença tot plegat.
    PER DEMÀ DIUMENGE
    Nens mooooolt abrigats
    Gasolina fins dalt als cotxes
    Cadenes per la neu
    Euros per sobreviure 1 setmana en un hostal.
    Crec que res mes no?????

    ResponElimina
  18. Aquí ningú m'elimina nois. He tingut una setmana enfainada, prò torno amb força. Per començar he canviat el nom del blog (jo també hi soc) i segonament he canviat una mica l'aparencia, aquell taronja de color de fons feia molt mal als ulls. Fins el vespre.

    ResponElimina
  19. juajuajua vinga que la primavera és aquí, ara vaig a canviar coses juajuajuajua.

    ResponElimina
  20. Bon dia això de jugar a la butifarra fins tant tard ja no es per a vellets com jo , bufffffffffffff quina mitgdiada que vaig a fer.Bon dia companys de fatigues fins a la tarda

    ResponElimina
  21. MMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOLT MALAMENT que passa amb el CD de les fotos i tots aquests rotllos aqui ningú fa res o que???????????? on és el cd que s´havia d´ajuntar on és el "PEN" d´en Xesc que tenia tanta cosa , on és tot, aiiiiiiiiiiiiii si tot acaba igual ningú es preocupa de res .

    ResponElimina