dilluns, 21 de desembre del 2009

TALLER DE BUTIFARRA

Necessitem un mestre de butifarra

14 comentaris:

  1. Necessitem algú que ens pugui ensenyar a jugar per tant si interessa hem de proposar dia i hora per fer-lo , recordeu que després podrem proposar un strep-butifarra com a final de festa pels dos tallers de butifarra el masculi i el femeni.

    ResponElimina
  2. M'hi apunto. Hi vaig jugar fa molt temps, quan "estudiava" a Barcelona, m'en recordo una mica, però necessitaria algú que em fes memòria. Malhauradament no puc ser el "profe" que tots espereu.

    ResponElimina
  3. Ei gent. He anulat el tema del "sopar del 20-N". S'hen va parlar a la partida de domino per fer més facil l'acces als altres temes.

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Doncs ja saps Jume posa dia ,hora, lloc i qui porta les cartes i ja en tens un d´apuntat

    ResponElimina
  7. Si us sembla ho muntem per passat festes. El dia que quedem per organitzar carnaval, si voleu fem un simulacre pràctic. Va nens a escalfar els bastons i bones festes

    ResponElimina
  8. Jaume encara no has posat dia i hora jo tinc disponibles els següents vespres 1,2,4,5,8 i 9 de gener lliures , si algu li va be algun dia podem anar posant dies .

    ResponElimina
  9. El dia 8 no hi ha la trobada per parlar de la carrossa de carnestoltes? Després podem fer la botifarra.

    ResponElimina
  10. psssssssssssssss n que les dones ens espien es tema carrobutifaires jajaja

    ResponElimina
  11. Ramón, com va anar la "butifarra", sense la teva parella? Ara que ho has provat amb una altre, no em facis el salt, eh.

    ResponElimina
  12. Carinyo ja saps que sense tu no puc viure !!!! jajaja pensa que hi ha un noi dolent que es diu Ricard que a l´ultima ma ens va apallissar , per cert no tenies un amic d´aquells que fan que sembli que ha estat un accident , perque aquest diumenge ve en Ricard, et paso el numero de matricula del cotxe??? jajaja

    ResponElimina
  13. DIJOUS DIA 20 de MAIG de 2010 a les 21:30 taller de butifarra a la Raureda, es prega puntualitat.

    ResponElimina